Lättläst

/Lättläst
Lättläst 2017-08-16T22:57:30+00:00

Frilagret är ett kulturhus. På ett kulturhus kan du till exempel gå på teater, titta på utställningar eller lyssna på musik.

På Frilagret väljer unga personer vad som händer. Om du är mellan 13 och 30 år kan du vara med och bestämma vad som händer på Frilagret.

Du kan ringa till Frilagret om du vill göra någonting på Frilagret. Du kan ringa 031-368 32 50. När du ringer till Frilagret svarar någon som jobbar där. Ofta är det Karin som svarar. Du kan också maila till Frilagret. Du kan skicka ett mail till frilagret@kultur.goteborg.se.

Frilagret ligger i Göteborg på adressen Heurlins plats 1a. Frilagret ligger mellan Järntorget och Esperantoplatsen.