Frilagret
Frilagret är kulturhuset för unga - mitt i Göteborg. Och det är du som bestämmer vad det ska innehålla. Välkommen!
 

Lättläst

Hej!

Frilagret är ett kulturhus. Här kan du till exempel gå på teater, utställningar eller spela musik. Unga personer bestämmer vad som händer i kulturhuset. Om du vill göra någonting här så kan du ringa till oss.

Du kan ringa 031-368 32 50 (det är oftast Karin som svarar) eller maila till frilagret@kultur.goteborg.se.

Frilagret ligger på Heurlins plats 1a. Du hittar det mellan Järntorget och Esperantoplatsen.